She is special

Hej hopp!
 
Testade att rida i nya bootsen som jag köpte för flera månader sen till Liesma. Hade verkligen inte trott att det skulle bli sån skillnad från barfota med dom eftersom sulan är så tunn och tanken var att jag skulle lägga i extra sulor. Men gud! Liesma går helt okej utan boots och kan ridas i alla gångarter, men det här var.. wow. Hon gick inte ens såhär med dom gamla "tjocka" bootsen. Hon gick över allt som kom i vägen och struntade i om hon råkade komma ut i grovt grus. JAG ÄR LYCKLIG!
 
Vi skrittar mest såhär i början, typ 50 minuter av en timme om inte mer, men ingen av oss kan hålla oss ifrån att smyga in en galopp här och där eller en riktigt flygande trav. Och Liesma är inte sen att svara när jag lättar från sadeln. Det finns inget bättre än att dundra fram med sin bästa vän.
 
 
Med det här inlägget vill jag bara säga att ni som ska köpa boots; köp Equine Fusion Jogging Boots
Och även om det inte går att förklara med ord, så vill jag bara säga att Liesma är världens bästa och jag älskar henne med hela mitt hjärta. Punkt, slut.


Kommentarer
Kristin - Western & Horsemanship

Vill bara berätta att jag blir riktigt glad av att läsa din blogg. Du kommenterade min så jag kom in på din ännu en gång och skummade igenom dina senaste sidor av inlägg. Gillade dig mer och mer. Du har verkligen bra åsikter och jag blir så glad att fler och fler förstår det här med god hästhållning och den riktiga anledningen till varför man bör äga en häst. You go!!

Svar: Tack!! du gjorde verkligen min dag! :D
Klara och Rebecca

2013-05-14 @ 13:10:08
URL: http://westernbloggen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0