Förändring

Jag har valt att starta en ny blogg - klaraf.blogg.se för att jag känner mig instängd på DancingHorses. Jag vill kunna skriva om vad jag vill även om mitt liv kretsar kring hästar, men DancingHorses är bara hästar och allt annat skulle kännas fel att ta upp där. 
 
Bara för att jag byter blogg så kommer inte innehållet förändras speciellt mycket; det är fortfarandevägen till en naturtrogen och hållbar hästhållning som jag vill dela med mig av. Men ibland kommer det dyka upp inlägg som inte har den minsta koppling till hästlivet och då får det göra det utan att det känns fel.
 
Troligtvis kommer antalet inlägg per dag minska, jag vill lägga mer tid på hästarna (även om jag lägger för mycket tid på dom redan enligt vissa) och annat i mitt liv. Jag kommer bara blogga när jag verkligen känner att jag har något att förmedla eller skriva in i min offentliga dagbok - som bloggen faktiskt är i första hand.
 
Jag hoppas att ni läsare finner en anledning att följa med under bloggbytet och stanna kvar, det betyder verkligen jättemycket att ni klickar er in här.
 
Såhär glad blir jag om ni följer med till nya bloggen: (Jätte-mega-super-glad alltså)
 
Alltså gå in på: klaraf.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0