Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år

Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig
Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 3 - Det här är jag bra på
Dag 4 - En bild på favorithästen
Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar
Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år
Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad
Dag 8 - En sjukt failad rid/hästbild
Dag 9 - 5 bloggar jag läser dagligen
Dag 10 - Ett speciellt youtube klipp
Dag 11 - Något jag önskar mig just nu
Dag 12 - Något jag är beroende av
Dag 13 - Om jag fick vara vem jag ville för en dag så skulle jag vara..
 
Jag har väldigt svårt för att vara seriös på bilder så därför tänker jag göra er besvikna och ge er endast hästrelaterade bilder, alltså kommer det fortsätta vara ett mysterium hur jag ser ut i vanliga fall, alltså utanför stallet. Dessutom så känns inte bilder på mig som nånting som har med den här bloggen att göra, jag är tyvärr ingen häst, hur mycket jag än önskar att jag var det.
 
2011:
 
2012:
 
2013:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0