Mål

Vet ni vad jag vill? Jag vill bli hästmassör.
 
Jag tycker att det är intressant att lära sig om hur kroppen fungerar och hur vi kan påverka den både inifrån och utifrån. Dessutom har jag Liesma som "innehåller" vissa fel och veterinärvård har aldrig funkat för henne, utan där har akupunktur, kiropraktik och massage spelat en stor roll.
 
Jag tror jag skulle trivas som hästmassör men jag skulle även jobba med annat, men hästmassör är nog något jag vill börja utbilda mig till när jag gått ut gymnasiet. Sen vill jag fortsätta utbilda mig och inrikta mig på olika områden inom hästbranchen, men det kommer alltid vara knutet till den naturtrogna hästhållning och min filosofi om en balanserad relation enligt 50/50 principen. Tänk, om ett år och 2 veckor är det jag som står där med studentmössan på huvet!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0