Lev livet varje minut

 
Blev en barbackatur på Liesma imorse, vi tog till och med en galopp hihi. Liesma är fasen inte lätt att sitta på i galoppen och nu med överskottsenergi dessutom så har jag dragit mig lite för att galoppera barbacka men det gick finemang! Efter våran tur så tog jag in Nasse en stund och gjorde yogaövningar innan jag longerade henne några varv för att kunna se tydligare hur hon rör sig. Ser ut som att orsaken till markeringarna sitter i hoven, dessutom reagerade hon annorlunda beroende på hur gruset låg på olika ställen. Tar inte ner trakterna mer tills hon blivit bra i det här läget och hon ska fortsätta motioneras som vanligt förutom om det skulle förvärras, då får någon självklart komma ut och kolla på det. 
 
Fick ett sms på eftermiddagen från grannen som skulle ta en promenad med Denver, att hon inte kunde få tag på honom. Mycket märkligt då han aldrig varit svårfångad och oftast är som ett plåster på en när man är i hagen. Jag hade heller inte märkt något konstig i morse, utan då var han framme först och hälsa som vanligt. Jag sa åt henne att sätta sig och vänta på att han skulle komma fram, annars låta honom vara eftersom han inte skulle reagera så om han inte hade en bra anledning till det. Fick ett sms en liten stund senare att hon fått tag på honom iallafall.
 
Katteeeeeen


Kommentarer
Clara

Vilka vackra hästar du har! Underbara!

Svar: Tack! :)
Klara och Rebecca

2013-05-28 @ 22:26:43
URL: http://raederle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0