kärlek till världens bästa

 

 

Every time I want to give up on her, there’s always something inside me telling me to just give it time.
 
 
2 år sedan vi skrev på kontraktet, sjukt vad tiden går fort. Den här galna knasbollen är det mest värdefulla jag har, trots skador och motgångar. Ni anar inte hur många gånger jag varit på väg att ge upp, jag ville faktiskt ge upp men kunde inte. Jag är glad att jag fortsatte kämpa och höll hoppet uppe. Det kommer alltid vara vi. Älskar dig skruttan, högre än himlen.
 

Har blivit väldigt många kärleksbrev här på sistone, men det är hon värd!


Kommentarer
Elinpelin

Kommer du ihåg i typ höstas Liesma fick en liten skada? Om det var att hon blev halt? minns inte.
Men du gav verkligen upp, du sa: en till skada och jag kan inte ha kvar henne längre, hon får inte lida. Nåt sånt sa du, att du gav upp, att du gjorde en gräns, det var starkt! Men Liemsa måste ha hört det där för nu tycker jag bara det går bättre och bättre och erat band har verkligen stärks (säger man så?) as mycket! Stolta över er och vart NI står just nu. Himla stolt om jag får uttrycka det rätt. Ni passar så bra, ni är verkligen ett<3
VÄRLDENS BÄSTA KUSIN,LOVAR, ÄVEN VÄRLDENS BÄSTA VÄN!<3

Svar: DU är världens bästa kusin gumman, tack så jättemycket för allt snällt du skriver om mig<3
Klara och Rebecca

2013-05-22 @ 20:24:29
URL: http://elinnpersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0