Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar

Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig
Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 3 - Det här är jag bra på
Dag 4 - En bild på favorithästen
Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar
Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år
Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad
Dag 8 - En sjukt failad rid/hästbild
Dag 9 - 5 bloggar jag läser dagligen
Dag 10 - Ett speciellt youtube klipp
Dag 11 - Något jag önskar mig just nu
Dag 12 - Något jag är beroende av
Dag 13 - Om jag fick vara vem jag ville för en dag så skulle jag vara..
 
Liesma..
..har haft 3 föl.
..är utåt-tåad på bak och inåt-tåad på fram.
..fyller snart år.
 
 
Nasse..
..har jag ingen aning om hur hög hon är, har tänkt mäta någon dag men glömmer alltid. Kul att veta liksom.
..har en lila repgrimma på ingång tack vare Becca!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0