Dag 15 - Det här saknar jag

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla inom ridsporten
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7
 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Det här shoppar jag i hästväg
Dag 10 - Min favoritplats i stallet
Dag 11 - Såhär ser det ut bland mina hästgrejer
Dag 12 - Mitt bästa hästminne
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - En bild på stallet
Dag 15 - Det här saknar jag
Dag 16 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 17 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 18 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!
 
Jag saknar att ha paddock. Jag saknar att kunna släppa hästen lös och arbeta från marken. Jag saknar att kunna träna uppsuttet i paddock. Jag saknar att ta in hästen och hovarna är alldeles torra efter ett pass i sanden på ridbanan. Jag saknar att kunna leka med hästen i paddocken.
 
 
 Det här saknar jag.


Kommentarer
Lifeaslina.webblogg.se

- Åh tack!!

Svar: :D
Klara och Rebecca

2013-05-05 @ 19:46:21
URL: http://lifeaslina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0