Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig

Kör igång en sån här igen att skriva på när jag har brist på idéer.
 
Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig
Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 3 - Det här är jag bra på
Dag 4 - En bild på favorithästen
Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar
Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år
Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad
Dag 8 - En sjukt failad rid/hästbild
Dag 9 - 5 bloggar jag läser dagligen
Dag 10 - Ett speciellt youtube klipp
Dag 11 - Något jag önskar mig just nu
Dag 12 - Något jag är beroende av
Dag 13 - Om jag fick vara vem jag ville för en dag så skulle jag vara..
 
Såhär ser jag ut..
 
1. Jag är 176 cm lång, har nyligen börjat vänja mig vid och acceptera det
2. Jag har än så länge aldrig brutit något när jag ramlat av en häst
3. Jag har gått omkull 2 gånger med Liesma och aldrig med någon annan häst vad jag minns
4. Jag har tävlat gångarter med islandshäst
5. Jag har varit en av dom traditionella hästmänniskorna som jag nu kritiserar så hårt
 
6. Jag ser just nu ut som en tomat efter att ha varit ute lite för mycket i solen
7. Jag har en sidecut på nerväxt och ser därför.. jättefin ut i håret
8. 6 månader förra året förbjöds jag att rida av läkarna pga blodförtunnande mot blodproppar. Slutsats= P-piller är farliga och jag är en olydig patient
9. Jag har aldrig trivts så bra i ett stall som när hästarna gått hemma
10. Jag insåg idag att Denver snart åker ifrån oss..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0