This is what I'm born to do.

Känner att jag fastnat i sommartemat, men nu är jag trött på isgator och snöblask!
 
Här är en gammal bild på mig och världens bästa Liesma från sommaren 2011.
Väldigt stor skillnad jämfört med idag faktiskt och så mycket som hänt. 
När den här bilden togs var Liesma fortfarande skodd, hon hade alltid benskydd runt om och boots på bak eftersom hon alltid lyckades slå upp sår på insidan av karleden under en tid. Vi använde fortfarande en allround bomsadel och som ni ser hon har nosgrimma och snokrem. Vi var ett typiskt klassiskt ekipage skulle jag vilja säga. Nu är allt förändrat och jag ångrar ingenting, allt vi gått igenom har lett oss dit vi är idag.
 
/Klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0