Snark..

Hejsvejs!
 
Idag när jag skulle mocka lösdriften så hade hästarna bestämt sig för att ta en middagslur precis då. Jag satte mig på en sten för att bara sitta där och studera dessa otroliga varelser. Nasse stod en bit bort bland granarna, Denver stod med huvudet i höbalen och Liesma låg inne i lösdriften och hängde med underläppen flera centimeter under överläppen.
Jag blev faktiskt förvånad för jag har aldrig sett när dom ligger där inne, bara sett tillplattade bajshögar.. När jag kom så vaknade dom förstås till men efter en stund när jag suttit där så somnade både Denver och Liesma om och vet ni vad?! Liesma snarkade! 
 
Jag trodde först att hon var på väg att kvävas innan jag fick ett tyst skrattanfall för att inte väcka hästarna igen när jag förstod att hon verkligen snarkade. Har aldrig varit med om snarkande hästar förut men när jag sökte på Google så verkar det som att det finns en del som gör det, coolt!
 
/ Klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0