130120

Halloj!
Rebecca har jobbat hela helgen och jag har haft fullt upp med mina små krabater.
Eftersom Nasse bestämde sig för att utforska utsidan av hagen även den här vintern så har jag ägnat många timmar åt att skotta snö under staketet så att eltrådarna är en bra bit ovanför marken, så nu funkar elen förhoppningsvis som den ska igen!
 
Dessutom har jag gjort en egen padd till min bomlösa sadel (westernmodell från Naturhästen.se) eftersom panelerna som följde med var stenhårda och gjorde så att sadeln klämde vid manken. Nu håller jag tummar och tår för att problemet ska vara löst och sadeln ska gå att använda igen!! Anledningen till att Liesma har bomlös sadel är därför att det inte finns bomsadlar som är anpassade efter en häst med 10 cm snedhet. Därför är bomlöst det bästa alternativet även om jag föredrar att rida barbacka. 
 
 
/Klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0