Svar från Silentvoices frågestund!

I veckan var det frågestund på http://silentvoices.blogg.se/ så jag passade på att ställa frågan som ni ser här nedanför. Jag gillar deras hästtänk skarpt och är nästan salig över svaret!
 
- Anser du att människan måste vara ledare över hästen eller hur tycker du att relationen mellan häst och ryttare ska vara uppbyggd?
 
- Nej jag tycker inte att människan måste eller ska vara ledare över hästen, precis som att jag inte tycker att hästen ska vara det. För mig delar man på ledarskapet. Ibland vet jag saker bäst - då får jag bestämma, och ibland vet Vitnos bäst - då får han bestämma. För mig är en ledare någon som alltid vet vad som är bäst och rätt, vilket jag knappast gör och därför vill inte jag ta på mig det ansvaret. - Oline
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0