Såld på shettisar

Jag har blivit helt såld på shettisar och vill köpa varenda en som jag ser! Att ha shettisavel i framtiden skulle vara superkul och jag har ju redan Nasse, en välstammad shettis, att börja med hihi.
 
Är jättesugen på en till shettis, en mini tror jag, men jag har inte tid eller råd just nu så det får vänta iallafall en sommar till, men sen kommer jag inte kunna hålla mig längre. Kan nog hända att jag passar in Nasses betäckning och ett nytt köp samtidigt.. Herregud, jag kommer ha tre shettisar sen isåfall!
 
Här kommer ögongodis på underbart vackra shetlandshingstar: 
 
 
 
 
 
http://www.shetlandspony.dk/?id=5&c=Hingsteliste&a=cat2&hovedcat=


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0