Denver

Fick precis veta att kanske åker Denver hem redan på lördag. Ingenting är bestämt än, vi får vänta och se. Insåg att det är dags att börja tvätta schabrak och smörja hans saker, sortera ut vad som är hans och packa ihop tills det är dags. Konstigt nog så blev jag glad, riktigt glad faktiskt, även om inget är bestämt. jag behöver isåfall inte gå och oroa mig för hur Liesma reagerar i en månad till. Jag kommer inte behöva stressa ihjäl mig för att hinna med hästarna längre, det kommer bli bra, vare sig han åker på lördag eller om en månad, allt kommer bli bra.
 
 
Vi kommer sakna dig galenpanna <3


Kommentarer
ShireElin

Va skönt att du känner så! Förändringar behöver ju inte alltid vara något dåligt :)

Svar: Ne precis, det kommer nog bli ganska bra ändå för alla :)
Klara och Rebecca

2013-05-27 @ 22:58:15
URL: http://shireelin.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0