Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad

Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig
Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 3 - Det här är jag bra på
Dag 4 - En bild på favorithästen
Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar
Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år
Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad
Dag 8 - En sjukt failad rid/hästbild
Dag 9 - 5 bloggar jag läser dagligen
Dag 10 - Ett speciellt youtube klipp
Dag 11 - Något jag önskar mig just nu
Dag 12 - Något jag är beroende av
Dag 13 - Om jag fick vara vem jag ville för en dag så skulle jag vara..
 
Jag har absolut ingen favoritlåt och ingen musiksmak heller för den delen, lyssnar på sånt som är bra oavsett genre, artist osv. Låtar som gör mig glad är väl glada låtar antar jag? Hehe 
 
 
Den här bilden är jag däremot väldigt säker på att den gör mig glad. Den påminner om bandet jag har till Liesma, den påminner även om allt vi gått igenom för att komma hit, där vi står idag. Den påminner om att jag är någons människa och att jag får dela mina dagar med min andra halva. Den här bilden symboliserar Liesma för mig, vad hon har utvecklats till under våra år tillsammans. Den påminner om att jag har världens bästa vän som jag älskar mer än allt annat i världen och ja, självklart gör det mig glad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0