Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på

Dag 1 - 10 saker ni inte visste om mig + bild på mig
Dag 2 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 3 - Det här är jag bra på
Dag 4 - En bild på favorithästen
Dag 5 - 5 saker ni inte visste om mina hästar
Dag 6 - En bild på mig från förrförra året, förra året och i år
Dag 7 - En bild + låt som gör mig glad
Dag 8 - En sjukt failad rid/hästbild
Dag 9 - 5 bloggar jag läser dagligen
Dag 10 - Ett speciellt youtube klipp
Dag 11 - Något jag önskar mig just nu
Dag 12 - Något jag är beroende av
Dag 13 - Om jag fick vara vem jag ville för en dag så skulle jag vara..
 
Allt. Man blir aldrig fullärd.
Bland annat behöver jag bli bättre på att tyda och läsa av dom allra minsta signalerna från hästarna. Jag måste träna upp min balans igen, förut red jag alltid alla hästar barbacka, kan tilläggas att många inte var dom enklaste hästarna heller. Nu har jag tappat 98% av den superbalansen. Jag vill även lära mig mer om hur hästens kropp och psyke fungerar. "Om jag gör såhär - vad händer med hästen då?"
 
Jag behöver träna mer på allt, jag vill lära mig mer om allt. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0