Dag 16 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla inom ridsporten
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse 
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7
 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Det här shoppar jag i hästväg
Dag 10 - Min favoritplats i stallet
Dag 11 - Såhär ser det ut bland mina hästgrejer
Dag 12 - Mitt bästa hästminne
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - En bild på stallet
Dag 15 - Det här saknar jag
Dag 16 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 17 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 18 - Något du och din häst är stolta över som ni har gjort!
 
 
Liesma
 
¤ Älskar att bli kliad på rumpan och låren.
¤ Hängläpp.
¤ Tänker väldigt mycket.
¤ Har efter år av kämpande äntligen gått upp i vikt och dessutom blivit tjock.
¤ Mattes häst.
 
 
Nasse
 
¤ Misstänksam mot människor.
¤ Vill gå först på promenader annars segar hon ihop och man kommer knappt framåt i hennes snigelfart.
¤ Kommer fram i hagen och förklarar att hon vill bli kliad, kliar sedan tillbaka med sin snabel.
¤ Kan pussas på kommando.
¤ Är en havrepåverkad galoppör i en minihästs kropp.
 
 
Denver
 
¤ Älskar banan.
¤ Man får intrycket av att han är seg, men skenet kan bedra.
¤ Han älskar att gå promenader mer än att bli riden.
¤ Han är beroende av gran.
¤ Han är av typen "gör du inte rätt så kan du drömma om att jag lyssnar på dig", men när man väl gör rätt så tvekar han inte till att samarbeta. 


Kommentarer
Jessika

Svar: Hej! Jo, det skulle nog kunna vara så... Det slår nämligen aldrig fel med att jag får ont när han har ont! Det har även hänt en gång med ett annat djur, en katt som jag satt bredvid när jag plötsligt fick svinont i min högra hand, som om jag fått en sticka eller något vasst i den. Kollade efter men såg inget?? Sedan fick jag för mig att kolla kattens högertass, och jodå - han hade en glasbit i trampdynan! :O Ganska häftigt!

Svar: Jättehäftigt! :D
Klara och Rebecca

2013-05-06 @ 21:56:15
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0