Nasse fyller år!

Idag fyller världens bästa lilla shettis 5 hela år!
 
Det är redan 2 år sedan hon kom till oss första gången, känns som att det var igår men samtidigt som en evighet sen. Kommer ihåg dom 7 timmarna i hagen av infångningsförsök som misslyckades hos ägaren dagen då hon skulle flyttas, slutade med att vi åkte hem med en shettis istället och fick hämta Nasse dagen därpå och GÅ hem 1 mil med henne.. Kommer ihåg dagarna vi fick komma i närheten av henne och lyckan vi kände då. Det fanns hopp för den här lilla hästen. 
 
Och i somras när hon började lita på mig och släppte in mig i hennes värld, när vi började förstå varandra. Sommarkvällarna när vi sprang och lekte i hagen, hon följde mig som en hund vart jag än gick, kom och mötte mig i hagen med en mullrande gnäggning. Hon är världens mest underbara!
 
Älskar min lilla ponny och självklart firar vi med knäckebrödstårta idag!
 
2011:
 
 
2012:
 
 
2013:
 
 
Fotografer: Elin Persson, Ida Forsström, Rebecca Yhlin och jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0