Citat

"Att skaffa en unghäst är ingen dans på rosor. Vi har haft våra diskussioner och tagit oss igenom ett oräkneligt antal trotsperioder, protester och attitydproblem. Vi har haft fantastiskt roligt och tillsammans har vi tagit varandra till nivåer jag inte trodde att vi skulle nå. Det är något alldeles speciellt med att se en individ blomma ut och våga visa vem hon verkligen är mitt framför ögonen på en. Det värmer i hjärtat att man får vara med och plocka fram den där fantastiska hästen. Jag skulle inte byta bort ett enda ögonblick av den tiden trots att den stundtals har varit en enorm påfrestning." - Frida Thuresson på http://speakinghorse.wordpress.com/
 


Kommentarer
Lifeaslina.webblogg.se

Hej hoppas du får en bra söndag, kolla gärna in på min blogg :)

Svar: Tack det samma, det ska jag göra! :)
Klara och Rebecca

2013-05-05 @ 12:44:43
URL: http://lifeaslina.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0