Är hästmänniskor matchningsfixerade?

Många hästmänniskor är ju jätteeeeee noga med att matcha all häst och ryttares utrustning och vissa har speciella färger till sin häst osv, jag va sån förut men nu fokuserar jag mer på hästen och för mig spelar det ingen roll om jag har blå tröja, röda byxor och grönt schabrak t.ex. MEN en sak är jag fortfarande färg och matchningsfixerad med; Nasse. Hon har alla sina saker i färgen lila: ryktlåda, borstar, mathink, grimma, grimskaft, westernfilt osv. Om hon behöver något som absolut inte finns i lila så blir det rosa istället haha. Framöver ska hon få en egen lila repgrimma också! 
 
  
Några av Nasses lila saker, båda från hööks. Westernfilten har hon fått från bästa Elin Persson!
 
/ Klara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0