Jag har hittat min själsfrände.

Jag har fått stått upp för mig, mina val och Liesma många gånger under dom här åren. Det har varit och är fortfarande många som tvivlar, jag minns speciellt när en person sa till min mamma "ja, det kan väl bli häst av den där också". För mig var Liesma världens bästa även om jag visste att hon inte ansågs vara mycket för världen. Hon var galen, gick inte att lita på, det ena efter det andra. 
 
Men allt detta gjorde mig bara mer motiverad att visa att inget är omöjligt. Jag ville kunna stå där, stolt med ett leende på läpparna och kunna säga: Vad var det jag sa? Och idag kan jag göra det.
 
Till alla er som tvivlade: Se på Liesma nu!
 
Såhär glad blir hon när hon ser sin pojkvän i hagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0