Titta vad jag hittade!

Känner ni igen några bilder kanske?
 
 
 


Kommentarer
lisse

Hej! Mitt namn är Felicia Götze och jag går mitt sista år i gymnaiset. Det här sista året har vi ett stort projekt som heter "Gymnasiearbetet" och det är en förberedande exam för högskolan. Mitt arbete handlar om "Natural Horsemanship vs Traditionell Hästhantering", och jag undrar om du skulle vilja svara på lite frågor som kommer att hjälpa mig i mitt gymnaisearbete? Är vädligt tacksam för svar och man är anonym i slutresultatet.
Skulle vara bra om du kunde skicka din email till mig!

Svar: Självklart kan jag göra det, riktigt kul ämne du valt :) [email protected]
Klara Forsström

2013-10-02 @ 13:30:32
URL: http://lissegotze.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0