Paraplyträning del 2

Idag fortsatte vi med paraplyträningen, jag och Liesma. Hon reagera inte alls. Jobbade mycket med paraplyt på rumpan och längs låren eftersom hon är lite bakskygg, hon reagera inte då heller. Gick även omkring och flaxade med paraplyt runt henne, hon reagera inte då heller men till skillnad från förut så såg jag att hon var på sin vakt iallafall.
 
Avslutade övningarna med att paraplyt fick klia henne på manken och kroppen, och beröm. Nästa gång ökar vi nog "svårigheten" lite, ska bara komma på någon bra prasslande sak.. Ikeapåsar? :D
 
För övrigt så var hästarna galna idag eftersom det blåste storm. Jag har en liten filmsnutt som kanske kommer upp senare där hästarna rejsar och gör prutt-bockar, dessutom får ni höra mig dö av skratt i blåsten. Liesma var även lite extra busig idag och försökte verkligen få Denver att leka. Under tiden som jag mockade i lösdriften och lite runt omkring så stog Liesma på bakbenen ungefär 50 % av tiden, resten studsade hon omkring och försökte bita Denver i halsen.
 
"Hej jag är söt"


Kommentarer
Elinpelin

Varje gång jag läser "paraplyträning" får jag det till "partyträning"
JAG VILL SE VIDEEEEOOOOON!:D
Hahahha stackars Denver...<3

Svar: Det är ju det vi egentligen håller på med... heheheDen är inte så bra men den kommer nog upp när jag orkar :) Hahah det är inte synd om han, han va med i leken, därför Liesma stog på bakbenen så mycket ;) <3
Klara och Rebecca

2013-04-18 @ 18:32:42
URL: http://elinnpersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0