LÄNGTAR

Något jag längtar så otroligtmegasuperdunder mycket till är att bygga paddock! Jag är skogsmulle och behöver ingen paddock för ridningens skull, men saknaden efter att kunna släppa hästen lös på en lagom stor yta och leka, eller jobba löst från marken, åååååååh jag vill ha paddock nu! Jag har varit utan i ett helt år!
 
 
Tanken är att göra en 20x40 ridbana, vart har vi inte bestämt än och vi måste prata med bonden som arenderar gärdena osv. Sen är grus så förbannat dyrt! Tur att vi har egen crossbana där vi kan sno lite sand ifrån hehe..
Vi har också tänkt att det ska finnas belysning på något sätt, morfar fixar.
 
 
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0