Fotodag igen

Det är typiskt Liesma, ordninggjord och fin för att fotas..
 
 
 
 
Och det hände ju inte bara en gång heller haha, knashäst!
Men det är ett bra tecken! Hon är trygg i mitt sällskap, annars skulle hon inte våga lägga sig ner och rulla.
 
Proppade i mig ipren så jag orkade pyssla och fota alla hästarna, även en del bus med Liesma och Denver. Blev en del bra bilder, bättre än jag förväntat mig iallafall. Denver var totalt hopplös att fota, antingen skulle han stå på mig eller vandra omkring med huvudet i marken. Men sen fick vi till en del bra bilder där också! 
 
/ Klara


Kommentarer
Cajsa Lindahl

Hihi visst är hon söt!? ^^

Svar: Underbart söt! :D
Klara och Rebecca

2013-04-01 @ 22:21:20
URL: http://cjssong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0